Dzisiejszy świat reklamy w znaczący sposób ewoluował w porównaniu do tego, co było popularne jeszcze kilka lat temu. Dziś raczej unika się bombardowania potencjalnych klientów logiem firmy na każdym kroku bez większego przemyślenia tematu. Coraz częściej kreatywny sposób przedstawienia reklamy jest ważniejszy i bardziej ceniony. Dlatego powstają nowe rozwiązania, jak przypinki czy buttony które pozwalają wpleść reklamę w sposób zdecydowanie bardziej przemyślany i mało inwazyjny.
Przypinki reklamowe nazywane również jako buttony reklamowe są rzeczami, które pełnią inteligentną funkcję reklamową. Mogą wyglądać bardzo estetycznie, będąc całkiem ładnym dodatkiem urozmaicającym ogólny wygląd. W takiej sytuacji nikt nie czuje się w nachalny sposób atakowany logotypami, które dosłownie krzyczą z każdej strony, skutecznie zniechęcając do zainteresowania się daną usługą, firmą i tym podobnymi.
Ponadto przypinki i buttony są małe, nie kosztują zbyt wiele, ale promują określony przedmiot czy też przedsiębiorstwo nawet nieco poza świadomością innych osób. Ludzie są wzrokowcami i najlepiej docierają do nich reklamy, które są wizualnie dobrze dopracowane.
Co najważniejsze, nie musi to oznaczać ogromnych inwestycji w tym zakresie. Rzecz może być po prostu schludna i przedstawiać konkretną informację, aby zapadła potencjalnemu klientowi w pamięci, a więc spełniła swoją funkcję odpowiednio przy niskich nakładach finansowych ze strony reklamodawcy. Przypinki i buttony reklamowe to nowa jakość reklamy.